piątek, 16 listopada 2018

Witam :)

Witam wszystkich!
Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Nazywam się Kuba i moją największą pasją jest muzyka. Uwielbiam słuchać płyt, chodzić na koncerty, czytać biografie moich ulubionych twórców i ogólnie robić wszystko, co związane jest z muzyką. Najbardziej interesuje mnie muzyka rockowa z lat 60., 70, czyli ten zdecydowanie "klasyczny" okres, chociaż nie uciekam też od twórców nowszych i starszych.
Nie raz zdarzyło się tak, że chciałem posłuchać jakiejś płyty, lecz nie wiedziałem, czy warto, albo po prostu chciałem poznać zdanie kogoś innego. Myślę, że i Tobie taka sytuacja się nie raz zdarzyła, jeśli interesujesz się muzyką.
Jeśli tak, wychodzę Ci na przeciw! :)
Będę zamieszczać tu głównie recenzje płyt, ale będę uzupełniał je też genezami ich powstawania, co, mam nadzieję, ubarwi nieco te recenzje. Na pewno będę też tworzył jakieś cykle, ale póki co nie wiem jeszcze, jakie, zobaczymy jak pójdzie z reckami ;)
Jeśli będzie Ci się podobać, co robię, dawaj znać w komentarzach, jakich płyt recenzje chciałbyś/chciałabyś przeczytać w najbliższym czasie, z pewnością je zrealizuję (chyba, że będą w znacznym stopniu wykraczały poza mój próg wytrzymałości muzycznej :D).
Tak, czy siak: witaj! Mam nadzieję, że będziesz tu często wpadać i pomagał mi dzielić ze sobą moją pasję :)

1 komentarz:

  1. Będę wpadać i czekam na solidne recenzje, pokładam w Tobie ogromne nadzieje, nowicjuszu! Jeśli tego nie zmarnujesz, to właśnie zyskałeś pierwszego, wiernego czytelnika.

    OdpowiedzUsuń

"PWRϟUP" - ACϟDC [Recenzja]

Po tragicznej śmierci Bona Scotta w 1980 roku, zespół ACϟDC z pewnością nie miał z górki. Zdarzało się wiele zawirowań, jednak chyba kolejną...